Klachten & Retouren

Wij bij Hike-Dogs.be willen dat je blij bent met je aankoop.
Maar mogelijks voldoet het bestelde product niet aan je verwachtingen.
Dan is het uiteraard mogelijk om je product te ruilen of retourneren. Je hebt steeds een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van reden het product terug te sturen.
Deze periode gaat in op de dag dat je het product ontvangt. Na het aan ons doorgeven van de retour, heb je nog 14 dagen de tijd om je producten retour te sturen.  Bij eventuele vragen kun je deze mailen naar hello@hike-dogs.be

Het product kan alleen ongebruikt, ongeopend en, indien mogelijk, in de originele verpakking teruggestuurd worden. De retourkosten hiervan zijn steeds voor eigen rekening. Nadat de correcte aanvraag voor retour bevestigd is via hello@hike-dogs.be, kan je het product terugsturen naar dit adres:

Hike Dogs
Kromme Olm 13A
8501 Heule

Hello@hike-dogs.be
BTW: BE0747.706.979

Hoe kan ik mijn product ruilen en/of retourneren 

  1. Neem contact met ons op waarbij je aangeeft dat je een product wilt ruilen of retourneren.
  2. Je ontvangt van ons de instructies voor het retourzenden van het product.
  3. Na ontvangst van je retourzending ontvangt je een ontvangstbevestiging.
  4. Afhankelijk van je wens wordt het product direct omgeruild of storten wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag retour op je rekening.

Wanneer kan ik een product niet ruilen of retourneren?

De volgende producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd:

  • Geopende verbruiksartikelen zoals voeding en snacks.
  • Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn.
  • Speciaal voor jou bestelde producten.

Klachten

Ondanks alle inzet en service kun je een klacht hebben over je bestelling of over de afhandeling van je order. We raden je aan om klacht eerst bij ons kenbaar te maken door deze te mailen naar hello@hike-dogs.be. Dan zullen wij al het mogelijke doen om de klacht op te lossen.
Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wie betaalt de verzendkosten bij een retour of ruil?

De verzendkosten voor retour of ruilen van je bestelling zijn voor eigen rekening. Bij een correcte retour worden alle kosten verrekend en het verschil retour betaald, veelal via de betaalmethode waarmee de order in eerste instantie is betaald. Bij ruilen van een product kan er opnieuw verzendkosten berekend worden. Dit gebeurd uiteraard in goed overleg.

10%

korting, speciaal voor jou 🎁

Schrijf je in om je exclusieve korting te ontvangen en blijf op de hoogte van onze laatste producten en aanbiedingen!

We sturen je geen spam! .
* Korting niet geldig op het Rex Specs assortiment.

×